Pages

Followers

Tuesday, September 4, 2012

Promosi sepanjang September 2012 - Awet muda bersama Vivix

AlhamduLILLAH.. September datang lagi.. kali ini bersama OFFER TERHEBAT untuk PRODUK HEBAT untuk anti penuaan, awet muda, kulit cantik dan sihat .. tak lain lagi ialah VIVIX! :-))




Kepada semua pelanggan UmmiIrfan.Com, yang berminat atau dah lama mengidamkan VIVIX ni boleh hubungi saya atau PM saya untuk dapatkan VIVIX ni.. 

Sekilas fakta: Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan.

Hadiahkan Vivix Shaklee kepada yang tersayang – suami, isteri (kecuali yang mengandung dan menyusukan anak), ibu, ayah, mentua.. malah kepada diri sendiri..  tak nak cantik macam gambar bawah nie ker.... Ayu Raudhah :)




Jika anda berminat utk mengetahui jadual mkn, dan tips ekslusif serta option supplemen bersesuaian dengan bajet anda, sila hubungi saya di email : siti_norbilah@yahoo.com atau talian 0194115368.

No comments:

Post a Comment

SIMPLYBEUTY FORM ORDER!!!

Name :
Address:
Handphone no:
Product code & Size:
Payment Method: CIMB BANK
MAYBANK
Email Address:

Form provided by Freedback.