Pages

Followers

Thursday, September 6, 2012

Testimoni Hilang 3kg Dalam Masa 1 Bulan Sahaja Walaupun Makan Unlimited

Ini adalah testimoni pengguna Shaklee 
------------------------------------------------------------------
Kebanyakan lelaki selepas berkahwin, mesti akan bertambah berat badan kan....tak tau lah kalo ada yang masih menten berat badan bujang kan....hehehhe..
apa yang saya perhatikan, itu lah yang banyak melanda kaum suami....agaknya hati heppy kot dah dapat isteri..dah ada orang jaga makan pakai....kannn..kannnn...
tak terkecuali la my hubby...sebelum kawen dulu, lebih kurang 2 tahun lepas, kurus jer..sekarang, dah berisi..hurrrmmmmmm...nak kata saya selalu masak, tak jugakk sebab saya ni bukan reti masak pun...
( rasa nak lempang diri sendiri jerr..kakakkaka)
tambah lagi, saya jugak bekerja..so, weekend je lah ada masa utk masak-masak...
disebabkan berat badan my hubby pun dah sedikit ter'over', BMI dia pun dalam kategori OBES, so saya bagi dia cuba Cinch Shake Mix....dan dia request 
Caffe Latte Flavour....
( bau dan rasa nya sangat sedapppp tauu..)
+
Lecithin
Herb-Lax
tapi biasa lah, orang lelaki ni ( saya kata kat my hubby la, orang lain saya tak tau..heheheh) , susah la sikit nak berdisiplin cam orang perempuan bab-bab diet ni......tetap makan cam biasa....tak der dah tahan makan, semua pun bantai.....tapi Alhamdulillah, dalam masa 3 minggu, turun 3kg....
dan saya pun tak nak la sekat dia makan...biar jer, janji ada perubahan sedikit sebanyak untuk my hubby ...bukan ajer untuk kurus, tapi lebih kepada kesihatan...
sape tak sayang suami oiiiiiiiiiiiiiiii..
hahahahhaha 
 kalo lah my hubby jaga makan + exercise + control makan, konpem turun banyak kan....
dan yang paling penting, Cinch Shake Mix ni dihasilkan dan dicipta agar menjaga kesihatan otot juga supaya bila dan kurus nanti, tak der la kulit-kulit or otot-otot yang menggeleber...
yang best gak, slimming set ni jugak tak akan membuatkan anda 'gemuk' balik walaupun dah stop...
ye laaa, kalo dah kurus dan dapat berat yang ideal, takkan nak minum lagi kan.......
--------------------------------------------------------------------------------------
ramai customer yang dah berpuas hati selepas ambik slimming set Shaklee ni...ada jugak yang pernah cuba slimming set jenama terkenal lain, bertukar kepada Shaklee kerana katanya, "harga Shaklee jauh lebih murah" dan tidak kurang juga yang naik badan mendadak selepas stop slimming set tu...
anda ingin mencuba?? saya pasti, anda akan jatuh cinta dan wang yang dilaburkan, berbaloi-baloi dengan hasilnya.
_________________________________________________________________________

Untuk maklumat lanjut.....sila hubungi saya Siti_Norbilah@yahoo.com atau hubungi talian 019-4115368

No comments:

Post a Comment

SIMPLYBEUTY FORM ORDER!!!

Name :
Address:
Handphone no:
Product code & Size:
Payment Method: CIMB BANK
MAYBANK
Email Address:

Form provided by Freedback.